Awaryjność - co nas spotkało podczas eksploatacji

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Jabar1975
    RS
    • 2006
    • 3331

    Zamieszczone przez Paweł T
    Nie wymianiałeś pompy wody???
    Zamieszczone przez raadek_71
    pompa h2o
    nasza droga: www.wpzs.pl

    Komentarz

    • Pulse
      Rider
      • 2006
      • 461

      Zamieszczone przez raadek_71
      do tej pory sprzęgło, amortyzatory, pompa h2o, przepływomierz.. wszystko działa bez zarzutu.
      z tego wynika ze tego nie wymienial
      :: O1 AXR Kombi

      Komentarz

      • Paweł T
        Elegance
        • 2006
        • 784

        może raadek_71 się wypowie
        TDI ASV 140KM 300Nm

        Komentarz

        • dynia
          Ambiente
          S_OCP Member
          • 2005
          • 134

          Re: Awaryjność - co nas spotkało podczas eksploatacji

          Pozdrawiam serdecznie wszystkich klubowiczów

          [shadow=red:23e6a2a152]Skoda 1.6 LPG 210kkm[/shadow:23e6a2a152]
          - łożyska kół przednich wymiana lewego i prawego 185kkm

          - wymiana drążków kierowniczych oraz końcówek 150 tys km
          - 2 krotna wymiana gum stabilizatora 120 tys km ; 190 tys km
          - wymiana amortyzatorów czeka (juz zakupilem)
          - wymiana obudowy skrzyni biegow!! zakleszczyla sie i rozleciala!!! :diabelski_usmiech 65kkm,
          - wymiana poduszek silnika i skrzyni biegow 185 kkm
          - sonda lambda
          - SZYBA 2 KROTNIE...
          - napinacz paska
          - łozysko alternatora
          - kompletne sprzeglo 185kkm


          [ Dodano: Pon 12 Cze, 06 11:42 ]
          Zamieszczone przez daneczek76
          ja mam od nowości AEE i powiem tak po 45 tysiach skrzynia padła nity zrobiły dziurke w skrzyni i dostałem nową bez zająkniecia za darmo choć wtedy już auto nie miało gwarancji był 2 miesiące po. Ale to jest wada nietylko w skodzie ale w innych autkach z grupy VW kolega w borze miał to samo i tasz dostał nówke skrzynie
          Dokladnie to samo.......
          Kupujac Polskie produkty w polskich sklepach likwidujesz polskie bezrobocie .... Nie mow ze made in Poland to beee bo to tez twoja robota ..

          Komentarz

          • buzisylwek
            Drive
            • 2005
            • 78

            Autko kupione z przebiegiem 32 000. Teraz ma 65 000. W tym czasie padła tylko jedna cewka zapłonowa. Koszt 160 zł. To wszystko. :lol:
            1.8 TSI - 160KM

            Komentarz

            • Piasecznik
              Drive
              • 2006
              • 67

              Gdzie takie tanie cewki dostałeś? Mi w ASO 340zł krzyczeli

              Komentarz

              • djczas
                RS
                • 2005
                • 9612

                Piasecznik, ja z akomplet dałem 440 zł :P wyprowadź sie ze stolicy :P

                Komentarz

                • Piasecznik
                  Drive
                  • 2006
                  • 67

                  440 to zapłaciłem za drugą co ją z ASO VW ciągali bo skodzianej nie mieli.
                  Poza tym VW przyznał się że miały wadę fabryczną i wzywał na wymianę. Mieli mi zwrócić kasę za te cewki ale po kilkukrotnym pingpongu ASO <-> Poznań dałem sobie spokój. Chcieli odemnie te uszkodzone które dawno wywaliłem na śmietnik

                  Komentarz

                  • djczas
                    RS
                    • 2005
                    • 9612

                    Piasecznik, ja te cewki kupiłem w ASO

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      Wlod, No kto kupuje takie czesci w ASO :?: A na 100% padla pompa, bo jeszcze nie slyszalem o takim przypadku, a mam ciut wiecej przejechane.
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • Wlod
                        Drive
                        • 2006
                        • 63

                        Stwierdzili że nastawnik dawki w pompie,lub pompa ale ich diagnoza oparta jest na wskazaniach kodów błędów z pam. diagnostycznej kompa samochodu. Pompy nie rozbierali bo im zabroniłem ponieważ stwierdziłem że 4500zł to lekka przesada i jutro zabieram auto. Pech, że akurat Diagtronik Janki jutro ma nieczynne (myślę że będę tam robił),znalazłem ich w necie-chyba że macie jakieś inne propozycje to słucham- w wrszawie mieszkam od niedawna więc wszelkie sugestie mile widziane , a im bliżej Modlińskiej tym lepiej.
                        Do serwisu dowlokłem sie na lawecie na koszt Skody dlatego trafiłem do serwisu, gdzie indziej nie chcieli mnie zawieźć gratis.

                        Komentarz

                        • Maicroft
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratorr
                          • 2004
                          • 25757
                          • Audi

                          No to juz lepsza wersja No Tora w Diagtroniku moze byc, oni sie bawia w takie rzeczy. Tu na forum z polecanych osob w Wawie jest Master's link na gorze strony i AutoBodex, ale to kawalek dalej.

                          Hmm 84kkm i przeglad a co na nim robiles?? Pasek rozrzadu??, bo to i tak jego czas a przeglady wypadaja co 15kkm wiec 75 lub 90 kkm 84 to tak ciut szybciej
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          • Wlod
                            Drive
                            • 2006
                            • 63

                            Jeśli chodzi o przeglądy- masz rację ale ten ktory miał mieć miejsce przy 60tys. był zrobiony przy 64tys no i z następnym który winien być zrobiony przy 79tys (4tys.opóżnienia) zrobiłem przy 84tys. + wym.czujnika temp. i gum stabilizatora.Przy 90 chciałem robić rozrząd i klocki bo panowie stwierdzili że ok.6-7tys.km wytrzymają. Rozrząd miałem zamiar wymienić teraz ale przegląd robiony w Elblągu wymusiła na mnie lampka check(czujnik temp ale jak się zapaliła jeszce tego nie wiedziałem). Jeśli rozrząd wymieniłbym w Elblągu to impra kosztowałaby 640 + 1200.o paliwie nie wspomnę. Ja do Elbląga pojechałem balować a taki wydatek na wyjeździe popsułby mi nastrój. Przeglądy powinno się robić regularnie.. itd.... ale ostatnio miałem masę spraw na głowie i dużo podróżowałem-a w serwisach np. w wawie na przegląd czeka się minimum tydz. po uprzednim umówieniu a jeszce dłużej w godz. popołudniowych 17-ta godz. i później.Dzięki za te namiary- zaraz sprawdzę.

                            Komentarz

                            • buzisylwek
                              Drive
                              • 2005
                              • 78

                              Najciekawsze, że w sklepie bo w ASO akurat nie mieli a spieszyłem sie z wyjazdem. A jeszcze ciekawiej bo w ASO za 120 mi oferowali, lecz za dwa dni.
                              1.8 TSI - 160KM

                              Komentarz

                              • Pulse
                                Rider
                                • 2006
                                • 461

                                rano musialem dolac 500ml plynu chlodzacego, podjechalem do ASO zajrzeli i zdiagnozowali zrodlo przecieku, zacisk weza od plynu chlodzacego do wymiany.
                                Cena zacisku - 17zl
                                Robocizna - 40zl
                                Plyn (nie wykorzystana czesc zabralem) - 19zl
                                razem - 76zl
                                :: O1 AXR Kombi

                                Komentarz

                                • Wlod
                                  Drive
                                  • 2006
                                  • 63

                                  Oddałem Skodę na Piotra skargi 62 Warszawa-miałem najbliżej pan był zwarty i gotowy oraz epatował chęcią do podjęcia się naprawy- naprawa pompy -jeśli elektronika to 1700zł i 3 dni jeśli, dół część mechaniczna -1 dzień 1000zł+robocizna. 1 dzień -jeszce nic nie wie, 2 -dzień -to pompa, 3 -dzień spalony komp.a pompa ok 4-dzień to jednak pompa, 5 dzień można jutro odebrać ale nie wie ile mam mu zapłacić, 6 dzień dzwoni żona bo chce odebrać a ja wyjechałem. Okazało się że pompa jest wymieniona na inną , nie zregenerowana, pan poniósł koszty bo na lawecie zawiózł auto do diagtronika. Wszystkie te ruchy i decyzję były samodzielnymi decyzjami właściciela warsztatu bez konsultacji ze mną jako właścicielem pojazdu, a za cenę usługi mógłbym kupić używanego Golfa tdi z połowy lat 90-tych. jak by znal końcowy efekt prac właściciela zakladu oraz ich koszt to albo zdecydowałbym się na naprawę w aso a co bardziej prawdopodobne -zostawiłbym samochod w ramach rozliczenia i wyjechał nowym.

                                  Komentarz

                                  • Arek
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2005
                                    • 3143

                                    Dodam u siebie;
                                    -.......to co wczesniej
                                    -[a to ostatnie] wymiana trzeciego swiatła STOP na gwarancji
                                    -i teraz czyli dzis wymiana juz drugiego zamka,padł czujnik-dobrze ze uznali mi na gwarancji

                                    [ Dodano: Sob 01 Lip, 06 19:54 ]
                                    I znowu ZONK! kuzwa mac jak sie niewkużwic...Jade sobie a tu nagle zaczynaja mi mrygac swiece zarowe :shock: mysle napewno cos ze swiatłami :!: i tak jak myslałem padły swiatła stop-u,myslałem ze bezpiecznik ale wykonałem telefon do Karola_Z i wszystko jasne, padł mi czujnik stopu po 75kkm w poniedzialek znowu ASO i kolejna gwarancja mam nadzieje :evil:

                                    [ Dodano: Pią 04 Sie, 06 01:09 ]
                                    dzis padł mi czujnik ABS na zlosc skonczyła mi sie gwarancja bylem w ASo i udalo sie zeby wymienili na koszt skody
                                    -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

                                    Komentarz

                                    • RODROG
                                      Drive
                                      • 2006
                                      • 96
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                      octavia 1,9 tdi 110km 150 000 km
                                      od 30 000 do 90 000 chptronic
                                      od 140 000 do 150 zmiana programu na 135 km i momentu nie pamiętam.
                                      o wymianach eksploatacyjnych nie będę pisał, inne żeczy to:
                                      -40 000 zapiekł się sterownik turbiny (za nową turbinę w ASO chcieli 11 800 zł )jeździłem z tym do 60 000km bez naprawy, przypadkiem dowiedziałem się jak naprawić to własnoręcznie bez, turbina sprawna do dzisiaj, koszt naprawy 20 zł.
                                      -90 000 wymiana przepływki
                                      -145 000 chwilowy niepokojący klekot z komory silnika przy wciśnięciu w podłogę na 4 i 5 od 70km/h, jestem pełen obaw przed przeglądem na 150 000km.
                                      Proponował bym podzielić temat na, o wymianach eksploatacyjnych i naprawach grubych, które nie koniecznie musiały się przytrafic.
                                      1)1,9 TDI rok 2001
                                      333 000 km
                                      110 KM seria - prog. na 135KM

                                      2)2,0 TD rok 2011 140KM
                                      po mod. 187KM

                                      3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
                                      po mod. 225KM

                                      Komentarz

                                      • misiekwaw
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2004
                                        • 7715
                                        • Ford

                                        Zamieszczone przez MisiekWAW
                                        ~ 15kkm jakiś zwierz przegryzł kabel od czujnik ciśnienia oleju
                                        ~ 21kkm łożysko prawy przód i gumy stabilizatora (gwarancja)
                                        ~ 30kkm wymieniona przednia szyba, niestety nie wytrzymała spotkania z kamieniem przy dość dużej prędkości
                                        ~ 36kkm klocki tył
                                        ~ 37kkm klocki przód

                                        ostatnio coś skrzypi z tyłu kanapa/tylna półka ale nie chce mi sie szukać co
                                        ~ 51kkm łożysko lewy przód
                                        ~ 59kkm wymiana żarówki podświetlenia tablicy rejstracyjnej z tyłu (na przeglądzie)
                                        ~ 61kkm klocki tył
                                        ~ 63kkm włącznik stop
                                        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                        http://www.disi-tune.pl
                                        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                        Był WRX
                                        Była Octa

                                        Komentarz

                                        • szkoda
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2005
                                          • 22543

                                          Zamieszczone przez RODROG
                                          Proponowałbym podzielić temat na, o wymianach eksploatacyjnych i naprawach grubych, które nie koniecznie musiały się przytrafic.
                                          pisanie o eksploatacji w topicu "awaryjność..." w ogole nie ma wiekszego sensu...
                                          saport techniczny baj DGW
                                          była BKD+DSG '05 120kkm
                                          była BXE '08 190kkm
                                          no i nie ma :-)

                                          Komentarz

                                          • Arek
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2005
                                            • 3143

                                            82kkm padłyoba łozyska przednie.
                                            a pare dni temu palo mi cos w wlaczniku podgrzewania tylniej szyby bo ciągle sie swieci a VAG nic niepokazuje-pewnie przekaznik
                                            -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

                                            Komentarz

                                            • Arti23
                                              Elegance
                                              S_OCP Member
                                              • 2005
                                              • 892
                                              • Superb II combi (3T5)
                                              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                              u mnie coś zaczęło dość głośno klepać w silniku po rozgrzaniu, na zimnym tego nie słychać zaczynam się bać że to coś poważniejszego
                                              Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

                                              Komentarz


                                              • Octa kupiona w salonie 06-2005

                                                3 kkm wymiana kolumny kierownicy (gwarancja)

                                                3,5 kkm wymiana kolumny kierownicy (gwarancja) - coś naprawa nie poszła tak jak miało być

                                                25 kkm tarcze hamulcowe sie zdeformowały

                                                32 kkm cos zaczyna szarpać przy ruszaniu porannym - jak u Lencza, uspokoiło się i pojawia od czasu do czasu jak nie mam czasu do serwisu jechać

                                                34 kkm skrzypią gumy na wahaczach i na prostej wyciąga mnie w lewo
                                                i kolumna stuka w kierowniczce jak na lekkim hamowaniu cos omijam, w k. mnie to bo nie tyram auta i na trasach te kilometry robię

                                                35 kkm zakładam Matadory na wiosnę - (które na aucie były jak kupiłem) i zamiane przód na tył zrobiłem i sie okazało że poząbkowane są - pojechałem zareklamowac opony i się nie udało(Polityka) pojeździłem trochę i poząbkowały się wszystkie cztery jeszcze bardziej
                                                Kupiłem Continental Premium 2 i jest super cicho po 15 kkm

                                                jak ktoś będzie kupował nową skodziankę to każcie sobie od ręki zdejmować Matadorki

                                                44 kkm nie działa czujnik otwarcia drzwi kierowcy

                                                Komentarz

                                                • Paweł T
                                                  Elegance
                                                  • 2006
                                                  • 784

                                                  zauważam, że octy wyprodukowane w roku 2006 i może 2005 mają coraz więcej niedoróbek
                                                  Może wraz z nadejściem nowego modelu w starym idzie cięcie kosztów, bo masz takie usterki, których ja jeszcze nie doświadczyłem. Wprawdzie poprzedni właściciel mówił o wymianie tarcz przy 60kkm, bo biły i Matadorów bo spuchły od długotrwałej jazdy na niemieckiej autostradzie, ale nic innego się nie zdarzyło ani jemu, ani mi
                                                  TDI ASV 140KM 300Nm

                                                  Komentarz

                                                  • szkoda
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2005
                                                    • 22543

                                                    sluchajcie, akurat tarcze to mozna zdeformowac i po 500m, z tym, ze to zazwyczaj nie robi sie "samo" :roll: :wink:
                                                    saport techniczny baj DGW
                                                    była BKD+DSG '05 120kkm
                                                    była BXE '08 190kkm
                                                    no i nie ma :-)

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...